Imorgon åker vi

Fixar med sista förberedelserna inför resan. Katten är lämnad hos syster som alltid får passa honom när vi är ute och reser, känner mig lite elak varje gång jag frågar henne. Men du vet att jag alltid ställer upp för dig när du behöver kattvakt eller hjälp med något annat kära syster. 
 
Normalt sett så brukar jag få lite resfeber och längta redan en månad innan avresa men inte den här gången, har liksom inte fattat att det är imorgon vi åker, kanske är mer nervös än vad jag tror. 
 
Hoppade av vid Ica på hemvägen och handlade det sista inför resan, mycket att tänka på när man reser med barn men tror jag har fått med mig det vi behöver. Bebis sover, förhoppningsvis för natten så ska passa på att packa det sista nu innan jag också går och lägger mig. Har en känsla av att jag kommer packa ned för mycket leksaker men hellre för mycket än för lite. Måste kolla om jag har några Euros som ligger hemma och skräpar också. Vi landar ganska sent imorgon så det är lite osäkert om vi hinner med sista tåget in till stan. Hotellet ordnar med transfer till och från flygplatsen mot en avgift. Vi mailade dem och frågade om dem hade bilbarnstol och fick till svar att det har dem, vi passade även på att säkerställa så att vi har fått en spjälsäng på rummet och det har vi. Vi bokade transfer med dem så nu hoppas vi bara att allting dem skrev stämmer så det inte har blivit någon språkmiss.
 
 
Resevagnen redo. Denna fick vi faktiskt av Christians föräldrar som i sin tur hade fått den av grannen som rensade när barnbarnen har vuxit. Vi har en resevagn som vi har köpt men efter att ha testat båda kom vi fram till att denna är bättre. Den är lite äldre men vad spelar det för roll egentligen. Vi är jätteglada att vi har fått den här vagnen 😊
 
 

Kommentera här: